fredag 30 december 2016

FOTO 365 - I BACKSPEGELN   (EGET TEMA 48)



Nu har jag gjort mina 365 bilder under året, alla med anknytning till havet, vattnet, stranden, något som flyter eller något som sjunkit. Och jag behövde inte tömma "kvoten" med egna teman! Ibland har jag väl haft väl långt gångna associationer till temat men juryn brukar ha gett mig rätt. Lite tjatig har jag väl varit (medger jag) beträffande vissa miljöer men jag tycker att bilder på fiskelägen, båtar, strandens fåglar och horisonten aldrig kan bli utnötta...

I morgon får ni en bonusbild på temat 260.

2 kommentarer:

Anita Malta sa...

Tycker du har varit beundransvärd som valt att visa bilder med en anknytning till det som står dig så nära plus att du lyckats koppla dem så att de passar alla mer eller mindre knepiga teman.
En riktigt läcker bild du valt här, gillar ljuset och den blå färgtonen.

Anki sa...

Grattis till målgång - bra jobbat! Det har varit kul att följa dig genom årstidsväxlingarna hos dig där på ön ... och ibland någon annanstans :)
Tack för alla snälla kommentarer :)
Önskar dig Ett Gott Nytt År!